1. Inici
  2. /
  3. Notícies
  4. /
  5. Orfeó Badaloní
  6. /
  7. Entitat
  8. /
  9. Obrim nova activitat: Tai...

Obrim nova activitat: Tai Txí

Ens complau anunciar que hem afegit una nova activitat a la nostra programació: Tai Txí!

Si busques una activitat que et permeti connectar amb el teu cos, reduir l’estrès i millorar la vostra salut en general, el Tai Txí és la teva opció ideal. A l’Orfeó Badaloní, oferim classes obertes a tots els nivells i totes les edats, tant per a aquelles persones que volen iniciar-se en aquest art mil·lenari com per a aquelles que volen aprofundir en les seves pràctiques. Les classes són d’una hora de durada i combinen el Tai Txí i el QiGong.

El nostre professor expert, en Jaume Porta, et guiarà en un ambient càlid i acollidor, ajudant-te a descobrir tots els beneficis del Tai Txí i a progressar a través d’exercicis que afavoriran el teu benestar físic i mental.

Si vols obtenir més informació, pots visitar aquest enllaç. A més, pots posar-te en contacte amb nosaltres si tens qualsevol pregunta o vols inscriure’t.

T’animem a descobrir el món del Tai Txí i a experimentar els seus efectes positius a través d’una primera classe de prova!

No t'ho perdis!


Clica aquí i subscriu-te al nostre butlletí de notícies i propers actes

Desplaça cap amunt