ACORD DE COL·LABORACIÓ AMB L’ASSOCIACIÓ SALUT MENTAL BARCELONÈS NORD
La setmana passada es va firmar el conveni amb l’Associació Salut Mental Barcelonès Nord per tal de poder treballar conjuntament per facilitar la integració de persones amb trastorns mentals.
Tant l’Orfeó Badaloní, que té com a missió la promoció i la divulgació de la cultura i la llengua catalana, així com la projecció en àmbits cívics i socials de Badalona; com l’Associació Salut Mental Barcelonès Nord, que lluita contra l’estigma associat a la salut mental i treballa en pro de la sensibilització dels problemes que pateixen les persones afectades per trastorns mentals, comparteixen la voluntat d’educar en valors i la conscienciació de la societat.
Aprofitant el Badiu de l’Orfeó Badaloní que es troba a l’Espai Tolrà del carrer Enric Borràs, Salut Mental Barcelonès Nord podrà fer-hi treballs de manteniment del jardí, ornamentació i la possibilitat de crear una zona d’hort on els voluntaris d’aquesta Associació puguin treballar de manera continuada.