El passat dissabte 6 d’octubre, la Coordinadora d’Associacions per la Llengua Catalana (CAL) va celebrar al Teatre Principal de Badalona la XVII edició dels Premis Nacionals Joan Coromines.
L’acte, conduït per Quim MORALES i amb una assistència de més de 260 persones, va servir per reconèixer a diverses persones, entitats i empreses que el darrer any s’han distingit pel seu compromís en defensa de la llengua, la cultura i la nació catalanes.
Enguany, la CAL ha volgut premiar l’actriu Carme SANSA, l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, l’escriptor i dibuixant Enric LARREULA, el grup editor de la revista Enderrock i també l’escriptor badaloní Joan SOLER, a qui ha recaigut el guardó local.