Des de fa 28 anys la Federació d’Ateneus de Catalunya organitza els PREMIS ATENEUS, una cerimònia que té la finalitat de reconèixer la creativitat, l’originalitat, la qualitat i l’esforç que fan les diferents associacions culturals, les persones i les empreses del país per promoure la cultura i l’associacionisme cultural.
Les entitats premiades rebran un reconeixement i una dotació econòmica amb la voluntat de promoure la continuïtat i/o innovació en els seus projectes.
Els guardons s’adrecen a totes les entitats sense ànim de lucre que presenten propostes de projectes de qualitat en alguna de les sis categories proposades. Enguany, l’Orfeó Badaloní es presenta a la candidatura de Treball en Xarxa amb el projecte Corals Escolars (Cant a l’Escola).
L’any 2016 l’Orfeó Badaloní va presentar-se a la categoria de Capacitat d’Innovació amb el projecte de l’Agenda Musical Badalona, en la que va aconseguir la tercera posició.
Totes les candidatures presentades a la 28ª edició del certamen opten, a més, a rebre el Premi a la Votació Popular, gràcies a la col·laboració del Diari ARA (excepte les del premi Jove, Proposa). Aquest portal permet obrir la votació a la ciutadania per a votar una candidatura de cada categoria. L’entitat de la candidatura més votada serà obsequiada amb una subscripció d’accés digital il·limitat durant un any al diari i una col·lecció de llibres d’interès cultural.
Per votar la candidatura de l’Orfeó Badaloní no més cal que accediu a la web de la votació i fer clic a la nostra candidatura. Tenim de plaç fins el 11 de novembre de 2017.