Els Premis del Teatre Musical van crear-se per premiar els professionals del sector com a reconeixement a la seva tasca, i per potenciar la indústria del teatre musical a Espanya, intentant fomentar la consolidació el gènere, la producció i exportació del mateix. La primera edició va tenir lloc l’any 2007 al Teatre Nuevo Apolo de Madrid, i des d’aleshores s’ha anat celebrant cada any en un teatre diferent d’aquesta ciutat.
En la darrera edició, la del juliol de 2017, els nostres companys d’A Grup Vocal s’hi varen presentar amb el seu espectacle Artaban, la llegenda del quart Rei Mag, dins la candidatura de Musical Infantil.
Doncs com ja hem anunciat en el titular, A Grup Vocal han estat seleccionats com a FINALISTES al Millor Musical Infantil !!
Serà en la segona ronda de vots on es decidirà el guanyador d’aquesta candidatura i de la resta.